نزدیک گرانادا سویا گرانادا لالیگا اسپانیا

نزدیک: گرانادا سویا گرانادا لالیگا اسپانیا

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار اجتماعی یک موسسه معتبر گردشگری و مهاجرتی چه ویژگی‌ هایی دارد؟

مهاجرت و گردشگری جولانگاه سودجویان! خدمات مهاجرتی و گردشگری همچون اخذ ویزای توریستی، تحصیلی، کاری و اقامتی کشورهایی نظیر کانادا، انگلیس استرالیا، آمریکا و ارو

یک موسسه معتبر گردشگری و مهاجرتی چه ویژگی‌ هایی دارد؟

یک موسسه معتبر گردشگری و مهاجرتی چه شاخصه هایی دارد؟

عبارات مهم : مهاجرت

مهاجرت و گردشگری جولانگاه سودجویان!
خدمات مهاجرتی و گردشگری همچون اخذ ویزای توریستی، تحصیلی، کاری و اقامتی کشورهایی نظیر کانادا، انگلیس استرالیا، آمریکا و اروپا طی چند سال گذشته به یکی از دغدغه های مهم بخش عمده ای از جامعه کشور عزیزمان ایران تبدیل شده است هست. چه جهت ادامه تحصیل، چه جهت سرمایه گذاری، چه جهت اقامت و چه جهت یک سفر توریستی، متقاضیان با هر انگیزه و هدفی انتظار دارند خدماتی سریع، دقیق، براق و البته ثمر بخش را دریافت نمایند. خدماتی که بواسطه آن با خیالی آسوده شاهد پذیرش فرزندان خود در عالی ترین دانشگاه های خارج از کشور باشند و یا حتی بدون نیاز به حضور در سفارت منزل های خارجی ویزای مسافرتی دریافت کنند.

روی تراژیک و واقعیت تلخ سفر و مهاجرت زمانی نمایان می شود که متقاضی بعد از ماه ها مطالعه وتحقیق و با وجود فراهم آوردن تمامی مدارک درمیانه راه با رد درخواست ویزا و یا مهاجرت خود مواجه می شود و حتی فاجعه بارتر، مدارک ارائه داده شده است مورد سوء استفاده قرار می گیرد. ناکامی بزرگی که بواسطه اعتماد به موسسات و افراد به ظاهر حرفه ای بوجود می آید و سرمایه، وقت و وقت های خوب مهاجرتی به همین سادگی به باد می رود.

اما یک موسسه گردشگری و اقامتی معتبر چه شاخصه هایی باید داشته باشد:
طی چند سال گذشته رویکرد سخت گیرانه و انقباضی سفارت های خارجی جهت تعیین وقت سفارت و صدور ویزا از یکسو و سیاست های پیچیده و محدود مهاجرتی بسیاری از کشورها از سوی دیگر، روند خدمات گردشگری و مهاجرتی را با پیچیدگی های بسیار مواجه ساخته هست. در این فضا بی تردید تنها موسساتی قادر به ادامه فعالیت و ارائه خدمات خواهندبود که بتوانند بواسطه تجربه، دانش و ارتباطات گسترده خود این مسیر سخت را جهت متقاضیانش هموار سازند.

یک موسسه معتبر گردشگری و مهاجرتی چه ویژگی‌ هایی دارد؟

گرچه قدمت و استمرار یکی از بارزترین معیارها جهت تفکیک و گزینش موسسه ای معتبر در این عرصه است ولی دقت در موارد ذیل نیز می تواند بسیار راه گشا باشد:

1. از حضور فیزیکی موسسه مهاجرتی اطمینان حاصل کنید. در بسیاری از موارد بسیاری از افراد و موسسات غیر معتبر تنها از طریق اینترنت و یا اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … با شما در تماس هستند.

2. شماره تلفن موسسه را بررسی کنید. شما می توانید از طریق مراکزی مثل ۱۱۸ از صحت ثبت شدن اطلاعات موسسه مذکور اطمینان حاصل کنید.

مهاجرت و گردشگری جولانگاه سودجویان! خدمات مهاجرتی و گردشگری همچون اخذ ویزای توریستی، تحصیلی، کاری و اقامتی کشورهایی نظیر کانادا، انگلیس استرالیا، آمریکا و ارو

3. در صورت لزوم اطلاعاتی مانند ثبت شرکت را پرس و جو کنید. شما از طریق تماس تلفنی و یا حضور فیزیکی می توانید اطلاعات ثبتی شرکت و یا سایر مجوزات مربوطه را بررسی کنید.

4. اشراف اطلاعاتی موسسه را بررسی کنید. آیا کارشناسان موسسه توانایی پاسخ به سوالات شما را دارند؟ آیا از انواع اطلاعات مربوط به وقت سفارت ها، مجاری صدور ویزا و مقررات کنسولی و سفارتی، مدارک و شرایط مورد نیاز جهت صدور ویزا و روش های قانونی مهاجرت اطلاعات کاملی دارند؟

5. سابقه شرکت را بررسی کنید. یک موسسه معتبر و حرفه ای بایستی سالها تجربه در زمینه مهاجرت و انواع روش های دریافت ویزا را داشته باشد.

6. داشتن وکلای معتبر چه در داخل و چه در خارج از کشور عزیزمان ایران نشان دهنده توانایی موسسه در پاسخ گویی به نیازهای مهاجران در مناسب ترین وقت است.

جستجو و تحقیق ما جهت یافتن موسسه ای که بتواند با دارا بودن استانداردهایی مشخص، پاسخوگی نگرانی های اشاره شده است در اوج باشد ما را به هولدینگی رساند که طی نزدیک به یک دهه گدشته به شکلی حرفه ای و شرکت یافته به ارائه خدمات گردشگری در پایتخت کشور عزیزمان ایران مشغول هست. موسسه گردشگری و مهاجرتی نیلگام که تا چندی پیش با برند ایران-آنکارا فعالیت می کرده است و بسیاری از فعالان عرصه گردشگری این موسسه را بدلیل خدمات خاص و تضمینی آن در اموری همچون ویزای کانادا ، پیکاپ ویزا و وقت سفارت های آمریکا، انگلیس و کانادا می شناسند.

خدمات این موسسه که با نام تازه هولدینگ نیلگام و ذیل 3 زیر مجموعه (نیلگام سفر، نیلگام مهاجر و دارالترجمه) فعالیت می کند بطور کلی موارد زیر را مشمول بر می شود:
• امور مهاجرتی (مهاجرت به کانادا، پرتغال و اخیرا مهاجرت به دومنیکا)
خدمات پیکاپ ویزا و وقت سفارت (وقت سفارت کانادا در ترکیه و امارات، وقت سفارت های امریکا و انگلیس در امارات، ترکیه و ارمنستان)
• اخذ ویزا (ویزای کانادا، ویزای شنگن و استرالیا)
• تورهای لوکس گردشگری
• دارالترجمه

اما آیا هولدینگ نیلگام دارای شاخصه های ذکر شده است است؟
1. هولدینگ نیلگام با داشتن دفتر فیزیکی و حدود ۱۳۰ نفر پرسنل در خیابان ظفر پایتخت کشور عزیزمان ایران همه روزه به غیر از روزهای تعطیل آماده پذیرش مشتریان است.

یک موسسه معتبر گردشگری و مهاجرتی چه ویژگی‌ هایی دارد؟

2. شماره تلفن رسمی نیلگام (۰۲۱۷۵۲۳۷) که در وب سایت شرکت نیز موجود است بعد از بررسی های مورد نیاز دارای ثبت رسمی در سامانه ۱۱۸ با نام نیلگام سفر است.

3. شرکت نیلگام دارای ثبت رسمی در شرکت ثبت اسناد کشور و دارای شناسه ملی و کد اقتصادی معتبر است.

4. جهت بررسی این مورد چند نمونه از خدمات شرکت که بر روی وب سایت نیلگام موجود بود مانند ویزای کانادا و پیکاپ ویزا علاوه بر اطلاعات موجود بر روی سایت با کارشناسان نیلگام تماس گرفته شد و اطلاعات کاملی را دریافت کردیم. همچنین می توان بر روی وب سایت از طریق فرم های طراحی شده است اطلاعات خود را وارد کرد تا کارشناسان بعد از بررسی با شما تماس بگیرند.

5. مطالعات و پرس و جو ها به ما ثابت کرد که شرکت نیلگام در طی یک دهه فعالیت خود به طور میانگین هر سال 20000 پیکاپ پاسپورت، 3000 وقت سفارت و 1000 ویزای موفق جهت کشور کانادا صادر می کند که نشان دهنده خدمات گسترده و قابل اعتماد این موسسه است.
6. بررسی های موردی نیز نشان داد که نیلگام با بهره مندی از دفاتر برون مرزی خود جهت اخذ ویزای کشورهای کانادا، انگلیس و آمریکا، استرالیا و کشورهای حوزه شنگن و همچنین در اختیار داشتن وکلای معتبر در کشور عزیزمان ایران و خارج از کشور دارای ارتباطاتی نیرومند در کشورهای مقصد است.

جمع بندی
داشتن اطمینان به موسسه و افراد در زمینه مهاجرتی و اخذ ویزا نخستین قدم در ادامه مسیر افرادی که قصد مهاجرت دارند؛ مجموعه ای که با آشنایی دقیق سازوکارهای مهاجرتی و گردشگری مربوط به هر کشور از یک سو و تبیین مناسب ترین و کوتاه ترین مسیر جهت کسب موفقیت از سوی دیگر، موکلین و متقاضین خود را به سر منزل مقصود برساند.

مهاجرت و گردشگری جولانگاه سودجویان! خدمات مهاجرتی و گردشگری همچون اخذ ویزای توریستی، تحصیلی، کاری و اقامتی کشورهایی نظیر کانادا، انگلیس استرالیا، آمریکا و ارو

در نهایت اگر به هر علت و با هر انگیزه ای قصد مهاجرت دارید و یا سفری توریستی به مقاصد جالب و دیدنی دنیا را در سر می پرورانید، می توانید از طریق شماره تلفن ۰۲۱۷۵۲۳۷ و یا مراجعه به وب سایت نیلگام ( Nilgam.com) اطلاعات مورد نیاز خود را کسب و خدمات مطلوب خود را رزرو نمایید.

واژه های کلیدی: مهاجرت | مهاجرت | کانادا | اطلاعات | گردشگری | اطلاعات | گردشگری | مهاجرت به کانادا


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار