نزدیک گرانادا سویا گرانادا لالیگا اسپانیا

نزدیک: گرانادا سویا گرانادا لالیگا اسپانیا

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار اقتصادی و بازرگانی هیجان دلار به پشت خط‌ها رفت

روز گذشته، قیمت دلار در معاملات پشت خطی کانالی رشد کرد و سکه تمام بهار آزادی به بالای یک میلیون و ۸۵۰ هزار تومان سرک کشید. در سومین روز هفته، به گفته فعالان، دل

هیجان دلار به پشت خط‌ها رفت

هیجان دلار به پشت خط ها رفت

عبارات مهم : بازار

روز گذشته، قیمت دلار در معاملات پشت خطی کانالی رشد کرد و سکه تمام بهار آزادی به بالای یک میلیون و ۸۵۰ هزار تومان سرک کشید. در سومین روز هفته، به گفته فعالان، دلار در بازارهای مرزی بالای ۵ هزار و ۶۰۰ تومان معامله شد. بعضی بازیگران عنوان کردند، قیمت دلار حتی در معاملات پشت خطی داخلی به بالای مرز ۵ هزار و ۷۰۰ تومان رفته بود.

گروهی نیز عنوان کردند، این ارز در مشهد با قیمت هایی نزدیک به ۵ هزار و ۷۹۰ تومان معامله شده است هست. با این حال، آنچه مسلم است اینکه رویه هیچ کدام از معاملات یاد شده است براق نیست و مشخصا معلوم نیست که آیا ارزی در این بین رد و بدل می شود یا بعضی نوسان گیران تلاش کرده اند با بالاتر بردن قیمت ها جو خرید را در بازار بالاتر ببرند. در این میان، عده ای اعتقاد داشتند، قیمت دلار در معاملات پشت خطی بازار داخلی هیجانی تر از بازارهای همسایه بوده هست. از نظر آنها باتوجه به قیمت حواله درهم، ارزش دلار در مناطق سلیمانیه و هرات افغانستان منطقی تر از معاملات غیررسمی داخلی بوده هست. روز گذشته قیمت حواله درهم به آستانه محدوده هزار و ۵۶۰ تومان رفت. با این قیمت حواله درهم، ارزش دلار می توانست در مرز ۵ هزار و ۷۰۰ تومان قرار بگیرد؛ روز گذشته به گفته فعالان، ارزش دلار در منطقه سلیمانیه ۵ هزار و ۷۰۰ تومان بود و در هرات افغانستان قیمت این ارز به ۵ هزار و ۶۷۰ تومان می رسید. این در حالی بود که نوسان گیران پشت خطی قیمت معاملات دلار خود را تا نزدیکی ۵ هزار و ۸۰۰ تومان اعلام کردند. این در حالی بود که در روزهای گذشته و بعد از تاریخ ۲۰ فروردین قیمت دلار عمدتا در دو کانال ۵ هزار و ۴۰۰ و ۵ هزار و ۵۰۰ تومان نوسان کرده بود.

به گفته فعالان، چند عامل در رشد سطوح قیمتی دلار در بازار غیررسمی روز دوشنبه دست داشت. نخستین موضوع، نزدیک شدن ضرب الاجل ۲۲ اردیبهشت بود؛ بعضی معامله گران تلاش داشتند با جوسازی اطراف تصمیم ترامپ نسبت به برجام و احتمال عدم تمدید تعلیق تحریم های کشور عزیزمان ایران به وسیله او قیمت ها را اوج بیاورند. بعضی دیگر، احتمال اوج رفتن تنش های منطقه ای را در رشد قیمت موثر دانستند. روز گذشته، اخباری درخصوص حمله به پایگاه نظامی در سوریه انتشار یافته بود. باوجود زیاد کردن قیمت دلار در بازار غیررسمی، باید در نظر داشت بانک مرکزی اعلام کرده است که زیاد تقاضای ارزی کشور را با قیمت ۴ هزار و ۲۰۰ تومان پاسخ خواهد داد. در واقع، سیاست گذار باور دارد از آنجاکه پاسخگوی زیاد نیازهای ارزی هست، در نتیجه حجم معاملات در بازار آزاد نباید چندان اوج باشد. در کنار این، خرید و فروش در بازار آزاد به مشکل صورت می گیرد؛ آیا که معاملات در این بازار ممنوع است و با برخورد انتظامی مواجه می شود. در نتیجه حجم معاملات با قیمت های بالای ۵ هزار و ۷۰۰ تومان محدود است.

هیجان دلار به پشت خط‌ها رفت

هم وقت با زیاد کردن قیمت دلار در بازار غیررسمی، سکه تمام بهار آزادی نیز در مسیر صعودی قرار گرفت. روز دوشنبه، فلز گرانبهای داخلی با ۳۶ هزار تومان زیاد کردن به قیمت یک میلیون و ۸۵۱ هزار تومان رسید. روند افزایشی سکه از روز پنج شنبه شروع شد و روز به روز بر سرعت رشد آن افزوده شد. سکه روز پنج شنبه ۷ هزار تومان رشد کرد، روز شنبه این میزان به ۱۸ هزار تومان رسید و روز یکشنبه با زیاد کردن ۳۰ هزار تومانی از کانال یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان عبور کرد و به قیمت یک میلیون و ۸۱۵ هزار تومان رسید. رشد ۳۶ هزار تومانی سکه در روز دوشنبه به عوامل متفاوتی وابسته بود. بعضی فعالان، رشد قیمت سکه را به نزدیک شدن به نیمه شعبان وابسته دانستند. به گفته فعالان، با نزدیک شدن به نیمه شعبان تقاضای فیزیکی جهت سکه اوج می رود. در کنار این، اثرات روانی رشد قیمت دلار در بازار غیررسمی نیز در بازار سکه اثر داشت. روز گذشته سکه های کوچک تر نیز راه افزایشی را در پیش گرفتند. در سومین روز هفته نیم سکه با ۹ هزار تومان زیاد کردن به قیمت ۹۰۱ هزار تومان رسید. ربع سکه نیز با ثبت ۷ هزار تومان رشد به قیمت ۵۵۵ هزار تومان رسید.

دنیای اقتصاد

روز گذشته، قیمت دلار در معاملات پشت خطی کانالی رشد کرد و سکه تمام بهار آزادی به بالای یک میلیون و ۸۵۰ هزار تومان سرک کشید. در سومین روز هفته، به گفته فعالان، دل

واژه های کلیدی: بازار | میلیون | نزدیکی | روز گذشته | اخبار اقتصادی و بازرگانی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار