نزدیک گرانادا سویا گرانادا لالیگا اسپانیا

نزدیک: گرانادا سویا گرانادا لالیگا اسپانیا

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری جزئیاتی از سرودهای تیم ملی فوتبال در جام جهانی از زبان سالار عقیلی

سالار عقیلی از شرح دو سرودی که جهت حضور تیم ملی فوتبال کشور عزیزمان ایران در جام جهانی خوانده هست، گفت، یکی با مطلع «گل می‌دمد از خاک وطن در شب میدان، پرمی‌کشد

جزئیاتی از سرودهای تیم ملی فوتبال در جام جهانی از زبان سالار عقیلی

جزئیاتی از سرودهای تیم ملی فوتبال در جام جهانی از زبان سالار عقیلی

عبارات مهم : ایران

سالار عقیلی از شرح دو سرودی که جهت حضور تیم ملی فوتبال کشور عزیزمان ایران در جام جهانی خوانده هست، گفت، یکی با مطلع «گل می دمد از خاک وطن در شب میدان، پرمی کشد از بامِ جهان، پرچم ایران» و دیگری با نام «۱۱ ستاره».

به گزارش ایلنا، روز یکشنبه (۳۰ اردیبهشت) در تالار وحدت شاهد رونمایی از دو سرودی خواهیم بود که به وسیله سالار عقیلی در همکاری با ترکیبی از ارکستر سمفونیک و ارکستر ملی به رهبری شهرداد روحانی به مناسبت حضور تیم ملی فوتبال کشور عزیزمان ایران در جام جهانی خوانده شده است است.

عقیلی راجع به سابقه همکاری اش با ارکستر ملی کشور عزیزمان ایران و ارکستر سمفونیک گفت: من هم سابقه همکاری با ارکستر ملی را در کارنامه ام دارم و هم سابقه کار با ارکستر سمفونیک را. سابقه کار کردنم با ارکستر ملی به سال ۸۴ برمی گردد، زمانی که رهبری این ارکستر برعهده فرهاد فخرالدینی بود، این همکاری در سال ۹۶ به رهبری فریدون شهبازیان نیز تکرار شد. در مورد ارکستر سمفونیک هم در کنار رهبرانی چون نادر مشایخی و مجید انتظامی بوده ام. در سال ۸۵ (۲۰۰۶) کنسرتی به رهبری مشایخی در اوسنابروک و مونیخ آلمان داشتیم که طی آن سمفونی «مولانا» و «فیه مافیه» را اجرا کردیم. با شهرداد روحانی نیز از قدیم رفت وآمد خانوادگی داشته ام ولی نخستین بار است که با یکدیگر همکاری می کنیم.

او در مورد اینکه آیا در اجرای سرودهای ساخته شده است جهت تیم ملی قرار است ترکیبی از ارکستر سمفونیک و ارکستر ملی همراهی اش کنند یا ماجرا به گونه ای دیگر پیش خواهد رفت، هم گفت: همان طور که می دانید رَنگ و سازبندی ارکستر ملی و ارکستر سمفونیک اساسا با یکدیگر متفاوتند و در اولی از سازهای ایرانی و سنتی چون سنتور، تار، تنبک، نی و… استفاده می شود که بنا بر صلاحدید رهبر کنار هم می نشینند و به اجرای آثار ملی می پردازند که نشانگر موسیقی ملی ما است.

در ارکستر سمفونیک ولی با یک سازبندی متفاوت به اجرای سمفونی های آشنا شده است و آثار کلاسیک مطرح جهانی پرداخته می شود. در قطعاتی که من جهت تیم ملی خواهم خواند سازهای ارکستر سمفونیک و ارکستر ملی کنار یکدیگر می نشینند و شهرداد روحانی رهبری آن ها را برعهده می گیرد. این همنشینی دو ارکستر به این علت است که کاری که ما قرار است انجام بدهیم هم ملی و هم فراملی است و در آثاری که من اجرا می کنم به حضور سازهای سنتی هم نیاز است.

جزئیاتی از سرودهای تیم ملی فوتبال در جام جهانی از زبان سالار عقیلی

واژه های کلیدی: ایران | همکاری | ارکستر | ایرانی | فوتبال | جام جهانی | پرچم ایران | سالار عقیلی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار